Agrární komora propaguje zemědělství
Projekt, jehož roční rozpočet má dosáhnout minimálně pěti milionů korun, bude financován z vlastních zdrojů. Informoval o tom prezident komory Jan Veleba.
Podle Veleby se od začátku 90. let minulého století zemědělství v tuzemsku dostalo do pozadí zájmu médií i veřejnosti. Tím prý postupně došlo k narušení přirozené vazby mezi zemědělcem a ostatními lidmi jakožto spotřebiteli jeho produktů. Tento stav má kampaň změnit.
"Rádi bychom, aby si český občan připomněl tradici, kterou čeští farmáři a statkáři v českém prostředí vždy měli. České zemědělské produkty vždy patřily ve svém oboru mezi špičku a stejně tak je tomu v dnešních dnech. Češi mohou být na své zemědělce hrdí, a právě tomu by naše kampaň měla pomoci," popsal cíle kampaně Veleba. V dalších měsících pak přibudou také další aktivity na podporu celého vyznění kampaně, dodal šéf agrárníků.
Kampaň bude prezentovat například stále oblíbenější selské trhy, regionální potraviny a speciality nebo agroturistiku. Představí také konkrétní zemědělce a jejich příběhy. Komora předpokládá minimálně tříleté trvání projektu.
Přečtěte si také
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.03.2024 5 kroků pro pravidelnou údržbu vaší motorové pily
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz