Vysočina spustí kampaň na podporu regionální turistiky
Prostřednictvím inzerátů a spotů chce zvýšit zájem o dovolenou na Vysočině u domácích rekreantů, kteří už teď tvoří rozhodující část návštěvníků. Náklady na dvouletou propagaci se budou pohybovat kolem 4,8 milionu korun, z části je zaplatí Evropská unie, řekl hejtman kraje Jiří Běhounek. Podle statistik patří Vysočina mezi nejméně navštěvované kraje v Česku.
"Domníváme se, že to neodpovídá potenciálu, který na Vysočině je, ať už z hlediska životního prostředí a vzhledu krajiny, tak třeba i památek a jiných zajímavostí," doplnil ředitel krajského úřadu Zdeněk Kadlec. Radní kraje rozhodli o přidělení zakázky na realizaci kampaně firmě Medial agency. Z výběrového řízení bylo podle hejtmana vyřazeno osm uchazečů. Rozhodovalo se mezi zbývajícími třemi nabídkami.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.03.2024 5 kroků pro pravidelnou údržbu vaší motorové pily
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz