CME hlásí pokles příjmů z televizní reklamy
PRAHA (MEDIAFAX) - Mediální společnost Central European Media Enterprises (CME) ohlásila na druhé čtvrtletí tohoto roku pokles příjmů z televizní reklamy. Informovala o tom společnost ve středu na svých internetových stránkách.
Za druhé čtvrtletí společnost zaznamenala na trzích, kde působí, celkový propad příjmů z televizní reklamy 5,4 procenta. Za celý rok 2010 nicméně společnost počítá jen s jednoprocentním propadem tržeb za televizní reklamu.
Za propadem společnost vidí dluhovou krizi v Řecku a problémy Španělska a Portugalska a s tím spojené snižování rozpočtových deficitů i v zemích, kde CME působí. Rumunsko, Bulharsko a Chorvatsko, kde společnost vlastní několik televizních stanic, zřejmě budou v ekonomické recesi i v tomto roce a důvěra spotřebitelů i podnikatelů v ekonomiku zůstává na nízkých úrovních podobně jako v roce 2009.
Situace se na druhou stranu zlepšuje na nejvýkonnějších trzích, kde společnost působí. V České republice i ve Slovinsku tržby z televizní reklamy ve druhém čtvrtletí rostly a podle vedení CME bude růst tržeb následovat i růst cen reklamy.
David Vandrovec, vandrovec@mediafax.cz
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.03.2024 5 kroků pro pravidelnou údržbu vaší motorové pily
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz