CETV: TV Nova opětovně zvýšila ceny reklamy pro nové klienty v prime time
TV Nova oznámila zvýšení cen reklamního prostoru pro nové kampaně v super prime time (tj. od 19:30 do 21:30). Koeficient pro super prime time se zvýšil z 1,35 na 1,5. (HN)
CETV zvýšila ceny reklamního prostoru pro nové klienty, kteří ještě nemají domluvené dlouhodobé smlouvy. Může za tím být snaha o přesvědčení velkých zadavatelů, aby podepsali nové úvazky i na 2014, kde CETV do určité míry vyprodanosti garantuje původní ceny. Dopad tohoto kroku nebude významný pro 2. pololetí, protože CETV nedávno zrušila povinnost rozdělovat předem stanovený počet GRPs do hlavního vysílacího času a mimo hlavní vysílací čas. Inzerenti senzitivní na cenu tedy mohou inzerovat v méně exkluzivních vysílacích časech. Zprávu vnímáme jako neutrální
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.03.2024 5 kroků pro pravidelnou údržbu vaší motorové pily
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz